fiiin

idag tycker jag faktiskt själv att jag har varit fin.. enkel outfit med en ny tröja och lockigt hår pch så har jag faktiskt testat ett nytt smink som mamma har fått till salongen. höst kollektionen och faktiskt ett helt nytt märke. en kille var här och berättade om höst modet och om sminket så nu vet jag om allt som har med smink mode att göra.. fråga mig? :P

rakt hår'


outfit'




före..


under tiden..(konstig effekt) obs att jag lockar mitt eget hår sjäälv :) *stolt*


'bilden talar för sig själv'



visst var jag cute idag? (A)


Kommentarer
Postat av: Walentin

sött ;)

2009-09-25 @ 22:53:49
URL: http://walentin.blogg.se/
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0