sitter hos vickan

igår sov jag här med nattti och thilda och victoria såklart. jag ska sova här igen och imorgon ska vi rida hit och käka med våra pooonisar :D kommer ju inte kunna uppdatera så mycket. men jag ska taigen det någon annan dag. 

ha det bäst så länge <33
här kommer några bilder från vick data (Y)

bild på snygga vick när hon var modell (Y)


sjuukt gammal bild på vickan som e tagen från första gången på stjärnan.
btw vick och jag ska åka till stjärnborg igen om en vecka ;D


*stolt* fotograf på Victorias häst :D 

FLER BILDER KOMMER

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Den kostade sex tusen med då var det med objektiv och allt möjligt:P:D

Ha en bra kväll

KRAM

2009-07-21 @ 21:15:29
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0