hemma :D

jag natti pch jennifer har varit i nacka :) vi har också badat precis :)


2 bikini
en "tjocktröja"
en fläta
ett ljusrosa läppstift
2 örhängen
ett par naturfärgade strumpor
ett ginatricot linne som e rosa

jag hare handlat för ca 800 kronor


min rosa bikini och min lila.
för 427 med tjocktröjan som jag glömde fota på new yorker


fläta 129 :- glitter
örhängen ca 10 :- glitter
läppstift 60:-  åhlens


ginatricot linne 99:-


outfit. där ser ni hur ljust mitt läppstift e också


söt bild på mig.. noooot x)


i min bikini och i mina örhängen (;

sover hos natti så jag vet inte om jag kan skriva senare <3


Kommentarer
Postat av: ina

kan vi bli sams????

2009-07-17 @ 09:15:53
URL: http://blondandsweet.blogg.se/
Postat av: robba

retard ina

2009-07-17 @ 13:23:41
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0