haha, stöört och inte seriöst.

Kära Alexandra För det första vill jag säga att Annalena  är den bästa vän jag haft, och att Beata är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Bussen (A) och Cornelia gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att   får ett lyckligt liv tillsammans med Ellinor. Jag vill säga tack till En Bajskorv för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Gabriella . Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan HÖ  tog sitt liv. Snälla, Irma sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Kundservice och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Liza  som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Maria eftersom hon varit otrogen mot min käraste Mina  . Jag vet att Nora kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Petra för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Roffe och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Thilda.

Prova du med 

Ta fram din mobil tryck neråt i din kontaktlista och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ska skriva om de imorrn, är trött. ska sovan nu :)

2009-07-19 @ 22:02:03
URL: http://jiggly.blogg.se/
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0