fotobok

Jag har alltid velat ha en fotobok och det kan jag nu få.
Nu har Fujifilm värsta grymma erbjudandet.
skriver du 100 ord om Fujifilms fotobok på din blogg får du en fotobok gratis värde 344:-.

Du kan lätt skapa en fin fotobok med hjälp av deras program.
du kan använda egna bilder eller använda dig av deras bilder i din fotobok.
i din fotobok kan du ha en massa bilder och du bestämmer själv hur dom ska placeras på varje sida :) 

Fujifilm har blivit utnämd till bäst i test i många fototester. 
och det verkar så otroligt enkelt på alla sätt.
Och eftersom att jag verkligen älskar foton och verkligen vill bli fotograf när jag blir stor e det här
helt underbart :D


Kommentarer
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0