hejsan

hej allihop. börja ju skolan igår så... nu kommer jag inte kunna blogga lika mycket... som ni kanske har märkt?
igår var jag i stan i 12 timmar! idag ar jag bara här i 9/10. ska snart sova. jag e tröttast.
igår köpte jag;
solpuder, jeansleggings, "something hot, something cool" tröja, hårband, skor... har för mig att det var något mer men jag kan nte minnas ;) jag färgade också nattis hår brunt. så sjuk snygg i brunt natti. bara så du vet ;)
aja men puss. ska kolla tv mm men jag tänkte bara säga att jag levde ! ;) vi hörs i ... morgon? kanske med lite bilder ;P
alltså snart får jag medrytre och då kommer jag vara ledig måndag torsdah ;D jaaa men vi hörs ;)


liten gammal bild får ni eftersom att jag e så trött. jag laddar upp bilderna imorgon.

Kommentarer
Postat av: ina

Jag ska också vara häst ledig då :D<3

2009-08-19 @ 08:00:35
URL: http://blondandsweet.blogg.se/
Postat av: maja

vilken skola går du i ? alltså har du börjat i kunskap ?

2009-08-19 @ 20:31:31
URL: http://demfinaste.blogg.se/
Postat av: "vill vara anonym"

nej men fyfan mina...

2009-08-21 @ 17:21:04
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0