frågesund..avslutad

nu har jag fått mina 15 frågor.. eller 16 ;P
så här får ni era svar ;)



Postat av: tilda
vem gillar du mest , MOvie elr Noffan ?? :)
svar: jag saknar noffan. men jag börjar komm över henne. jag älskr movie mer.

Postat av: Emma

är rosa din favvo färg lr? :)

Svar: yes!

Postat av: tilda

data vs tv ?
grön vs blå?
comet vs kingen ?

Svar: data, blå, 'ingenkommentar'

Postat av: Diana

Hur var det på sjtärnborg?, vad det lärorikt?
puss

Svar: det har varit jätte roligt. sen kommer man hem och ska mocka en box.. det känns konstigt när man e van vid 10! ;P

Postat av: natti

myggan vs stella
movie vs noffan
pappa vs mamma

Svar: 'ingen kommentar', movie, mamma och pappa (A)

Postat av: Emma

när fyller du år?? :P :) <3<33

Svar: 17 oktober

Postat av: anonym

har du en pojkvän?

Svar: hej privatliv! nej jag skojja. det har jag inte ;P

Postat av:

vem e din bästa vän?

Svar: Jag har flera ;)

Postat av: emma

fråga nummer ett. vad skulle du äta om du bara fick äta röda saker en hel dag?

fråga nummer två. vem har gjort din design?

fråga nummer tre. skulle du byta din bloggdesign mot en design som va illgul med turkosa kanter och olivgrön text med kossor som bakgrund i varje inlägg om du fick 1000 kronor?

Svar: Jordgubbar tror jag, jag, nej..

Postat av: henke

saknar du mig?

Svar: jag saknar dig!

Postat av: hallon

vad e ditt favvo bär x)

Svar: många ;) vet inte riktigt

Postat av: Jenny

Om du fick välja att äta tio spindlar eller sitta i fängelse ett halvår vad skulle du välja? :P

Svar: e spindlarna små? nej men jag skulle nog välja att äta spindlar. ;)

Postat av: anna

vem har gjort din fina header? :)

Svar: jag ;)

Postat av:

har du en pojkvän?:D

Svar: nej ;)

Postat av:

har du bra betyg?

Svar: har inte betyg än ;)

Postat av:

hur ofta äter du godis:P haha

Svar: för ofta ;)


Kommentarer
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0