**********************

jag har varit i stallet pch packat upp alla grejer och ska snart gå och lägga mig *as trött*.
jag sa ju att jag skulle skriva massa inlägg när jag kome hem men asså jag gick upp  klockan 6 imorse för att städa i våran rum vi sov i. om jag inte orkar nu lägger jag upp bilder på stjärnan i morgon.. men någon bild ska ni då! :D


heh, fina


ser ut som en mupp i know ;)


tusse och ja (A)


jag ser ju lite frustrerad ut. fölis vill einte som jag ville.. alltså va med på kort! ;)


sötaste ponnyn!


sola..


min och movies älsklings fölis. sötast.. right. eller inte sötare än movie kan jag inte påstå ;)


en liten bit av stallet ;)



mer kommer imorrn när jag pallar ladda upp fler ;)

Kommentarer
Kommentera något gulligt nu för jag lovar, det är inte svårt (A)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0